Jak Schudnąć Z 15 Tini Zmiany

Jak Schudnąć Z 15 Tini ZmianyUtrata masy ciała i utrzymanie go nie jest łatwe; wiele osób, które rzucają funtów wiatr zyskuje je z powrotem. Ale kolejne 15 kobiet dowodzą, że długoterminowego sukcesu odchudzania można—i co to jest cel, który może być w zasięgu ręki dla tych, którzy z determinacją i siłą woli. Każdy z nich stracił 50 funtów (lub więcej!), i uniemożliwił funtów od проползать z powrotem. Inspiracji ich przed i po zdjęcia, i odkryć ich strategii, tak, że można ich używać samodzielnie.Zapisz inspiracji wszędzie: zawsze mam mój telefon tło zestaw motywacyjny cytat. Słowa mądrości, jak "jeśli chcesz, pracuj dla niego" proponujemy trochę pick-me-up za każdym razem, kiedy patrzę na ekran.

Nie poddawaj się kilogramów

: w całej mojej podróży, zawsze liczyli na aktywną celów, jak biegi na 5 km lub budowania masy mięśniowej, aby ocenić swoje postępy. Praca na prawdziwe wyniki są znacznie zdrowsze, niż obsesja Ilość w skali.

Znaleźć smaczne roszady: zamiast dawać zupełnie moich ulubionych produktów komfortu, robię je bardziej zdrowe. Na przykład, dla mnie dobrzNie poddawaj się kilogramówe-dla-placki ziemniaczane, przygotowuję jeden zgnieciony słodkie ziemniaki w łyżkę oleju kokosowego do miękkości i złoty kolor, potem z wierzchu cynamonem i solą morską. Mówić o pycha!Utrata masy ciała porady Emily:

Celem 15: kiedy boję się na treningu, mówię sobie, aby spróbować zrobić to przez pierwsze 15 minut. Po za tym ja prawie zawsze czuję się bardziej energiczny i chcę kontynuować.

Znaleźć wyjątkową nagrodę: zamiast uroczystości z jedzeniem, kiedy trafiłem w cel, pozwalam sobie na coś zdrowego, np. wycieczka z mężem lub masaż.

Zmień swój słownik: mówię sobie, że "ja" nie mógł" coś, co sprawiło, że pragną tego jeszcze więcej. Teraz mówię "nie" angażować się w niezdrowe przyzwyczajenie. To mała sztuczka, która sprawia, że zachowanie wydaje się jednak, jak wybór i więcej jak część mojego życia.

Naprawde moze schudnac dzis

Deska swoje emocje: stworzyłem swój własny sposób emotikony, aby pomóc śledzić, jak czuję się po każdym treningu i żywienia. To pozwala mi śledzić to, co działa dla mnie, a co nie.Jennifer zrobił to, co wielu ludzi marzy o: strNaprawde moze schudnac dzisaci więcej niż połowę jej masy, a ona obsługuje 140-kilogramowy ciężar na 12 lat. "Wcześniej bym powiedział coś w stylu 'spójrz na siebie, jesteś taka gruba, nie można nawet zrobić go wokół bloku. Oddychasz ciężko. Dlaczego nawet spróbować?!' To jest to, że nigdy nie powiem nikomu!" - mówi w perspektywie stracić. "Nowy wybrałem, aby powiedzieć, 'świetnie! Jesteś tutaj chodzić wieczorem. Nie czuł się dobrze?'

To nie zawsze było idealne, ale wybrałem moją rozmowę z samym sobą jest bardzo starannie. To stało się znacznie łatwiejsze".Następnie przeniosła się do Waszyngtonu, i połączył się ze swoimi byłymi kolegami z pracy. "Ludzie mówili, że wyglądał zupełnie innym" - mówi. "Zdałem sobie sprawę, że nie mam energii na rzeczy, które użyłem, aby być podekscytowany, jak moja praca i moja rodzina". Lynne postanowił, że czas się zmienia, desery i pasta byli zbawieni, aby smakołyki. Ona również ograniczyć białej mąki i dodała z wysoką zawartością białka przekąski, takie jak masło i twaróg. W sześć miesięcy straciła 20 funtów. Następnie ponownie treningu, przejechanie na wyciągi do siłowni i trening siłowy od czterech do sześciu razy w tygodniu. W ciągu czterech miesięcy, spadła ze 137 do 121. Teraz jej poziom energii rosną. "Zbieram kupę na każdy dzień — dzieci, praca, czas z moim mężem" - mówi. "Życzę, aby wiedziałem, że moje 40 będzie tak zabawne!"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *