Jak ćwiczenia pomogą mi zrzucić i utrzymać wagę?

Jak ćwiczenia pomogą mi zrzucić i utrzymać wagę?Pozostać w formie i aktywnym, jest bardzo ważne dla ogólnego zdrowia i może pomóc stracić na wadze w połączeniu ze zrównoważoną dietą. Przeczytaj nasze wskazówki i ćwiczenia do utraty wagi i dowiedz się więcej o relacjach między fitness i spalanie tłuszczu, oraz ile kalorii można spalić na różne rodzaje działalności.
Jeśli jesteś początkującym, którzy chcą zrobić pierwsze kroki fitness, dowiedz się, jak pracować za darmo i jak trenować u siebie w domu, aby odkryć proste i tanie sposoby, aby zwiększyć swój poziom aktywności.
Mamy wiele wskazówek, aby pomóc paliwa fitness też. Dowiedz się, co jeść dla różnych rodzajów ćwiczeń, w tym jogi, interwałowy o wysokiej intensywności (hiit), trening na wytrzymałość lub aerobik. Jeśli w bieganie, jazda na rowerze lub pływanie, nasz ekspert fitness wskazówki pomogą ci uzyskać jak najwięcej z każdej sesji.To jest prawie niemożliwe, aby nadążyć za wszystkie różne diety, które pochodzą z uwagi każdego miesiąca, a wraz z pojawieniem się licznych Instagram i YouTube zdrowe odżywianie "guru", to może być trudne do odróżnienia poinformował porad żywieniowych i diet. Oto sześć pytań, które należy zadać przed rozpoczęciem każdego planu odchudzania, które pomogą ci określić, czy to będzie skuteczne i co najważniejsze bezpieczne dla ciebie...

Zapewni to dość kcalories (kcal)?

Średnie dzienne zapotrzebowanie wynosi 2500 kcal dla mężczyzn i 2000 kcal dla kobiet, ale podczas diety, trzeba będzie zmniejszyć zużycie energii do tego, aby spalić więcej niż konsumować.
Torrence, specjalista leczona żywienia Kerry mówi, "ogólne do celu dla utraty wagi 1 kg na tydzień. Aby to osiągnąć, trzeba stworzyć deficyt 500 kalorii dziennie ze swojego normalnego planu zasilania. Najlepszym sposobem, aby zacząć prowadzić dziennik żywności, więc wiesz dokładnie, ile i co jesz i pijesz."
Określić, gdzie można wyciąć zbędne lub puste kalorie, może je w małych porcjach lub brakuje przekąski, gdy jesteś głodny. Wymiana cukru-słodzone i alkoholowe napoje niskokaloryczne-to dobry sposób, aby zmniejszyć bez uczucia głodu.
Dzieci, młodzież i kobiety w ciąży mają specjalne wymagania kalorii, i powinny być pod nadzorem lekarza, kiedy przystąpić do jakiejkolwiek restrykcyjne plan zasilania. Podobnie, te z choroby, należy skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem plan odchudzania.
Rozwiąż nasz test, aby dowiedzieć się, ile kalorii w swoich ulubionych napojów alkoholowych.

Jest zrównoważony?

Jest zrównoważony?Diety, które przyczyniają się do eliminacji lub ściśle ograniczających całej grupy produktów (np. węglowodany), mogą być niezrównoważonymi i trudne do utrzymania. Każda dieta, która przyczynia się do jedzenia głównie jednego rodzaju żywności (np. z kapusty dieta) może również narazić cię na ryzyko niedoboru składników odżywczych. Przeczytaj nasze porady dotyczące zrównoważonego odżywiania, aby zorientować się, czego potrzebujesz, czy jesteś mężczyzną, kobietą, wegetarianinem lub weganinem.

Możesz trzymać się planu przez dłuższy okres czasu? Co się dzieje, gdy dieta się skończy? Jeśli to nie to, co można zmieścić w swój styl życia na zawsze, prawdopodobnie wrócić do swoich starych nawyków żywieniowych. Czy można zrobić plan dopasować się wokół swoich zobowiązań? Jeśli jesz poza domem lub dużo podróżuję do pracy, starają się z góry zaplanować, jak można obejść te. Jeśli plan jest zbyt twardy i nakazowy będziesz mieć twardy czas po niego w dłuższej perspektywie. Oferujemy zupełnie nowe zdrowe plan diety dwa razy w roku, plus wiele dodatkowych przepisów, porady fitness i zdrowego odżywiania inspiracji, i jeśli zarejestrujesz, otrzymasz wszystkie wysyłane bezpośrednio do skrzynki odbiorczej.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *