8 źródła ukryte kalorii, które mogą podważyć utrata masy ciałaJeśli czujesz, że ciężko pracujesz, nagrywasz swoje jedzenie i zrobić więcej kroków, ale igła na skali jeszcze nie porusza się—nie martw się. Wystarczy uważnie przyjrzeć się swoim dzienniku Fitbit food: badania pokazują, że ludzie mają tendencję do niedoceniania spożycie kalorii.

"Szczerze mówiąc, większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, ile kalorii oni naprawdę jedzą" - mówi Sandra Аревало, MPH, RDN, CDN, CDE, przedstawiciel Akademii żywienia i dietetyki. Zapas żywności-doskonałe https://www.cnsfoundation.org/ miejsce dla podróżujących. Ale trzeba być konkretnym, by zrozumieć, skąd biorą się twoje kalorie. Nawet zdrowa żywność może ukrywać niesamowitą ilość.”

Od dodatkowego cukru w swoich koktajli do kawałków bekonu, obejmujących surówka, Oto osiem nikczemnych źródeł kalorii, które mogą podważyć swoje cele utrata masy ciała.

1. KAWOWE ZATRZASKI

Śledzisz, że wkładasz w swoją poranną kubek? Walka o liczenie kalorii do kofeiny jest prawdziwa. Jeden nauka zakłada że ludzie dodają śmietanka, cukier, lub cokolwiek jeszcze do ich кофеему poruszając przy tym średnio 69 kalorii. To może wydawać się dużo, ale jeśli to się codziennym nawykiem, to można.

2. SKŁADNIKI NA KOKTAJL

Prawdopodobnie już wiesz, że warto powiedzieć " nie " dzięki соде, która może zawierać 155 kalorii w banku. Ale możesz być zaskoczony, aby dowiedzieć się, że koktajle mogą być tak samo złe, a czasami nawet gorzej, szczególnie jeśli zawierają sok, syrop, sorbet, lody lub inne słodkie niespodzianki. "Jeśli nie widzisz, że to właśnie oni umieścić w blenderze, nie rób tego!"radzi Авелар. Trzymaj się z dala od uzwojenia sklepów i zrób swoje własne koktajle domu z prawdziwymi owocami.

3. SAŁATKA MIX-NARZ3. SAŁATKA MIX-NARZ

"Ze wszystkich nikczemnych niespodzianek sałatki-najgorsze!"mówi Авелар. "Sałatka może zawierać ponad tysiąc kalorii-to więcej, niż hamburger z frytkami."Upewnij się, że zarejestrujesz ukryte tłuszcze i chrupiące farsz: 2 łyżki śmietankowej tankowania mogą dodać 129 kalorii, 1 pasek boczku 54 kalorie, 2 łyżki parmezanu 42 kalorie i ¼ szklanki гренок 31 kalorii.

4. KANAPKA

Kanapka może być mądry obiadem, ale wszystko zależy od tego, jak go dodać. "Wędliny, ser, majonez i tankowania-to wszystkie warstwy tłuszczu" - wyjaśnia Авелар. I delis miewają skłonność złożyć go dalej, pchający wymiary części. Waży to: 3 uncji chudego indyka - to tylko 93 kalorie, ale 5 uncji pastrami-to 209 kalorii. To przed tym, jak dodasz 2 plasterki szwajcarskiego na 223 kalorii i serwetki majonezu na 94 kalorii. Nagle twój obiad stał się bardziej mięsiste.

5. ŁYŻKI MASŁA ORZECHOWEGO

Orzechy oferują niesamowite korzyści, ale znowu, są one bogate w kalorie. Jeśli są winni kradzieży więcej łyżki masła orzechowego, to może być prawie sto kalorii za ugryzienie! To samo dotyczy i nasion, dlatego, przed skontaktowaniem się z nasion chia, jak z budyniem, zmierzyć i zarejestrować to, co dzieje się w tej kamiennej banku.

6. ALKOHOL

Kieliszek czerwonego wina-to świetnie, prawda? Tak, to może przynieść korzyść twojego serca. Ale wiele osób nie myśli rejestrować to, co piją, więc zanim założyć burgundzkich okulary, zrób matematyki: kieliszek wina-to ponad 100 kalorii, a puszka piwa-ponad 150 kalorii. I jeśli jeden z nich prowadzi do drugiego, a to prowadzi do czipsy i czekolady, no, można zobaczyć, jak szybko dane te zyskują.

7. "KAWAŁKI" ŻYWNOŚCI

Kiedy jesteś упаковываешь lunchowe, żujesz deski swoich dzieci? Gdy idziesz coś zjeść, kończysz frytki swojego przyjaciela? Kiedy biegasz ds. sklepu, chwytasz każdy darmową próbkę? Zwróć uwagę na to w swojej aplikacji. Rejestracja żywności może być męczące w najlepszych czasach, ale tylko oszukują siebie, jeśli opuszczasz kawałki i użądlenia, które można podjąć w ciągu dnia.

8. OCENA PORCJI8. OCENA PORCJI

Jeśli zaczniesz otrzymywać luzu z wielkością porcji, to prosty sposób, aby zwiększyć kalorie. Jaskrawy przykład: węglowodany na kolację. Filiżanka makaronu wynosi już około 200 kalorii, więc jeśli w końcu trochę więcej, czyniąc go filiżanką z grupą, wracając na sekundy lub jedzenie parę ukąszeń nad zlewem, usuwając resztki, to może uszkodzić swoich szacunków. Jest to równie prawdziwe w odniesieniu do zdrowych pełnych zbóż i skrobię warzyw, takich jak brązowy ryż, quinoa i słodkie ziemniaki. Wyciągnij swoje pomiaru kubki, jeśli chcesz prawdziwe.